Παραγγελίες & Παράδοση
Βρείτε τις απαντήσεις που ψάχνετε.
Ποιος είναι ο πάροχος παράδοσης;
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
Πόσο καιρό θα πάρει για να παραδοθεί η παραγγελία μου;
Εάν αγοράσω από περισσότερους από έναν πωλητές σε μία παραγγελία, θα παραδοθούν τα προϊόντα μου ταυτόχρονα;
Μπορεί η διεύθυνση χρέωσής μου να είναι διαφορετική από τη διεύθυνση αποστολής;
Δεν έχω λάβει επιβεβαίωση ότι η παραγγελία μου έγινε αποδεκτή.
Μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου μόλις αποσταλεί;
Η παραγγελία μου δεν έγινε δεκτή αλλά η κάρτα μου χρεώθηκε.
Τι είναι το pick-up location?
Τι είναι το pick-up locker?
Πώς μπορώ να επιλέξω pick-up location ή locker?
Τι να κάνω αν ο κωδικός PIN για το locker δεν λειτουργεί;
Γιατί δεν υπάρχουν διαθέσιμα lockers αλλά μόνο pick-up locations?
Γιατί δεν μπορώ να δω τις επιλογές pick-up location και locker options?
Υπάρχει όριο στο μέγεθος των αποστολών που τοποθετούνται σε ένα locker;
Για πόσες μέρες μπορεί να παραμείνει η παραγγελία μου εντός του locker;
Χρειάζεστε να έρθετε σε επαφή;
Επικοινωνήστε μαζί μας
Λογαριασμός & Ασφάλεια
Μάθετε για τη διαχείριση λογαριασμού, τις ρυθμίσεις ασφαλείας και την αντιμετώπιση συνήθων προβλημάτων.
Επιστροφές & Επιστροφές χρημάτων
Μάθετε σχετικά με τις πολιτικές και τις διαδικασίες μας για επιστροφές και επιστροφές χρημάτων.
Promo Κωδικοί
Μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε τους κωδικούς προσφοράς και να επιλύετε τυχόν προβλήματα με τις εκπτώσεις.