Λογαριασμός & Ασφάλεια
Βρείτε τις απαντήσεις που ψάχνετε.
Πόσο ασφαλή είναι τα προσωπικά και οικονομικά μου δεδομένα στο Jinius?
Μπορώ να επικοινωνήσω απευθείας με τον πωλητή εάν έχω ερωτήσεις ή χρειάζομαι βοήθεια;
Τι είναι το Wishlist?
Η προσθήκη προϊόντων στη Wishlist μου δεσμεύει την αγορά τους?
Μπορούν άλλοι να δουν τη Wishlist μου?
Μπορώ να μοιραστώ με άλλους το Wishlist μου?
Μπορώ να αφήσω σχόλια ή κριτικές για τους πωλητές?
Πώς μπορώ να αναζητήσω προϊόντα στο Marketplace?
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας εάν έχω σχόλια ή επιπλέον ερωτήσεις σχετικά με το Jinius?
Πώς μπορώ να διαχειριστώ τις προτιμήσεις επικοινωνίας μου;
Πώς μπορώ να διαχειριστώ τις προτιμήσεις για τα cookies?
Για ποιους λόγους χρησιμοποιείται τα cookies?
Δεν έχω λάβει το email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης. Τι πρέπει να κάνω?
Πώς λειτουργεί η διαδικασία ανάκτησης κωδικού πρόσβασης?
Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι πρέπει να κάνω?
Ποιες πληροφορίες παρέχω για να δημιουργήσω έναν λογαριασμό ως πελάτης?
Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό στο Jinius?
Χρειάζεστε να έρθετε σε επαφή;
Επικοινωνήστε μαζί μας
Επιστροφές & Επιστροφές χρημάτων
Μάθετε σχετικά με τις πολιτικές και τις διαδικασίες μας για επιστροφές και επιστροφές χρημάτων.
Παραγγελίες & Παράδοση
Βρείτε απαντήσεις στις ερωτήσεις σας σχετικά με την υποβολή παραγγελιών, τις λεπτομέρειες αποστολής και την παρακολούθηση παράδοσης.
Promo Κωδικοί
Μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε τους κωδικούς προσφοράς και να επιλύετε τυχόν προβλήματα με τις εκπτώσεις.